onsdag 7 maj 2008

Önskelista....

Snart är det ju Morsdag och då får man väl önska sig något fint?! För en bra morsa är man ju :-)
Såååå om mina barn läser detta (läs: sambon) så skulle mammi bli själaglad för något av detta:

Ett gäng Ranunkel-plantor, helst i rosa



Två stycken Mårbackapelargonier, helst ljusrosa:



Eller två stycken underbara kaffekoppar från Rörstrand, helst de läckra gröna (de finns på Bromölla Möbelaffär, älskling;-)




Annars blir jag ju jätteglad för en fin teckning eller två förstås :-D

(Bilder från aftonbladet.se, svt.se och rorstrand.se)

3 kommentarer:

Annas hjärtan sa...

Hej igen!

Ja, Lindex kan överraska ibland :-)

Hur gamla mina barn är? Philip är drygt 2½ månad, och Thilda fyllde två i februari. Dina då?

De hade mycket fint på den där sidan! Jag gillar turkost, tyvärr så verkar det alltid vara slut...så om du hittar nåt så får du gärna tipsa :-D

Ha det bra och lycka till med skålarna! Kramkram!

Annas hjärtan sa...

Glömde ju säga: Hello kittyhatten kommer från H&M, men det är förra årets kollektion så den finns tyvärr inte längre - synd - för Thilda älskar den verkligen och vill även ha den inomhus... Hejsvejs!

Annas hjärtan sa...

Hej igen! Ja precis, att vara tvåbarnsmamma är underbart och jättetufft! Dubbel kärlek men trippelt med jobb, typ :-) Visst är det härligt med en trotsande och en glading? Så är det ofta här också. Fast Thildas trots går upp och ner, vissa dagar märks det inte alls och andra dagar är hemska.

Min man är hemma och tar hand om barnen tack och lov nu när jag är sjuk, men det blir ju inte så att man bara kan lägga sig i sängen och bestämma att man bara ska vila om man säger så, men det går.

Vi får hålla span efter turkosa kläder helt enkelt och tipsa varandra! Ha en bra dag i solen! Kramkram!