fredag 16 maj 2008

Jakten fortsätter...

Önskelistan är lång till köket kan jag säga.....Jag letar som en galning efter det perfekta köksbordet och tror jag har hittat det! Precis lagom stort i vårt kök, härligt maffigt, VITT och robust!
Jag bara ÄLSKAR stilkrockar, o detta blir en sådan kan jag säga!
Efter många surfrundor hittade jag detta underbara bordet hos
Inspiration&Design och finns att köpa hos Bitc



Bilden är lånad från Inspiration&Design

Då ska det, som ni vet, till en gammal fin kökssoffa och sedan ska jag ha hederliga IKEA-Ingolf-korsryggs-stolar till detta:



Bild från IKEA

WELL....har jag blivit helt galen eller vad tror ni?!

1 kommentar:

Cecilia sa...

Jag tycker det är lite svårt att se..är bordet vitt, beige, björk? Det blir nog en stilkrock ja, men säkert jättesnyggt när allt kommer på plats!