fredag 2 maj 2008

IKEA here I come :-)

Nu är det nära.....Imorn ska IKEA intas o shoppinglistan är lååång :-)

1 Expedit bokhylla till Sessans rum, VIT förstås



1 hylla Antonius till Tvättstugan, så jag äntligen kan vika tvätt i tvättstugan o ingen annanstans!
1 Mörkläggningsrullgardin till Lillemans rum
- Gröna leksaksbackar till Lilleman
1 Löva löv till Lillemans myshörna



1 draperi Atoll till myshörnan likaså


- Ett antal tavellister
- Blompinnar! SÅ underbara!



- Beslag till min nymålade byrå
- Beslag till min byrå som just nu finns under projektet "Pimp my byrå" Blir nog bra till sist :-)
- Flodhäst tyg, grönt. Kuddar till myshörnan.
- Kaxig taklampa till Lilleman.





Sen finns det ju en önskelista....
Jag föll direkt för dessa skåpen....Vill ha 2 stycken i vårt stora rum! Jag älskar det lite äldre stuket på möbler. Åhhh vill så gärna ha dessa....



Bilder från ikea.se

Inga kommentarer: